Αγορά BTC και μετατροπή σε ευρώ

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποιον Bitcoin client; Θέλετε ν' ανακτήσετε το πορτοφόλι σας; Απλά πείτε το :)

Αγορά BTC και μετατροπή σε ευρώ

Δημοσίευσηαπό leas1968 » 07 Φεβ 2017, 13:36

Καλημέρα σας

Είμαι αρχάριος στο θέμα του bitcoin και θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις.

Αν μετατρέψω ένα μικρό ποσό σε bitcoins (π.χ. 50 €) μέσω κάποιου ανταλλακτηρίου μπορώ μετά από κάποιο διάστημα να το αλλάξω πάλι σε ευρώ; Εχω μέχρι τώρα κάνει εγγραφή μόνο στο coinify.com και μου έχουν ζητήσει χαρτιά, και παλι χαρτιά και πάλι ξανά τα ίδια χαρτιά. Ενώ έχω κάνει αίτηση και σε άλλα ανταλλακτήρια ακόμη δεν έχω πάρει πιστοποίηση.

Μέσω του coinify.com αν πας να μετατρέψεις bitcoin σε ευρώ σου ζητάει λογαριασμό τράπεζας. Νομίζω υπάρχει προμήθεια από την ελληνική Τράπεζα όταν μεταφερθούν τα bitcoin και μετατραπουν σε ευρώ σε ποσό που δεν αξίζει να κάνεις τέτοια κίνηση για μικρά ποσά. Υπάρχει κανένα ανταλλακτήριο που να συνεργάζεται απευθείας με ελληνική τράπεζα για να αποφυγουμε τις υπερβολικές χρεώσεις των τραπεζών;

Επίσης, μπορώ να χρησιμοποιήσω χρεωστική κάρτα για να αγοράσω bitcoins; Υπάρχει τέλος περιορισμός των ποσών σε bitcoins που μπορείς να αγοράσεις κάθε φορά;

Ευχαριστώ
leas1968
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 07 Φεβ 2017, 12:31

Re: Αγορά BTC και μετατροπή σε ευρώ

Δημοσίευσηαπό Oz » 07 Φεβ 2017, 23:20

Γεια χαρά.

Ναι, τα περισσότερα ανταλλακτήρια μπορούν να μετατρέψουν από ευρώ σε bitcoin κι αντίστροφα.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, για να σου στείλουν ευρώ στην τράπεζα, θα πρέπει πρώτα να σε ταυτοποιήσουν. Δηλαδή να στείλεις τα απαραίτητα έγγραφα.

Οι υψηλές προμήθειες των ελληνικών τραπεζών πράγματι δυσκολεύουν την (οποιαδήποτε) διαδικασία. Αντί να μετατρέψεις τα bitcoin σε ευρώ, σκέψου αν σε συμφέρει να τα ξοδέψεις παίρνοντας μια προπληρωμένη κάρτα VISA-MasterCard που φορτίζει με Bitcoin και μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σε οποιδήποτε φυσική ή ηλεκτρονικό κατάστημα που δέχεται κάρτες.